10 mei sponsorloop voor jeugdkamp!

De lente is begonnen en iedereen heeft weer zin om buiten te zijn en te voetballen. Als activiteitencommissies moeten we dan ook weer gaan nadenken over het voetbalkamp. Om het voetbalkamp te financieren willen we een sponsorloop organiseren. Op deze manier werd dit in Holwierde in het verleden altijd gedaan.

De sponsorloop zal gehouden worden op woensdagavond 10 mei. Het is de bedoeling dat alle jeugdleden zoveel mogelijk geld inzamelen, zodat we een leuk voetbalkamp kunnen organiseren. Het voetbalkamp zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 16 en zaterdag 17 juni, hierover natuurlijk later meer.

De kinderen worden om 18.30 uur op het voetbalveld in Spijk verwacht, waar ze rondjes zullen gaan lopen. De JO7 tot en met de JO11 een half veld en de JO13, JO15 en JO17 een heel veld. De kinderen lopen 15-20 minuten.

Alle ouders, familie, vrienden etc. zijn natuurlijk van harte uitgenodigd om de kinderen, onder het genot van een kopje koffie en een gezellig muziekje, aan te moedigen.

De kinderen die niet meedoen aan de sponsorloop zullen voor het deelnemen aan het voetbalkamp een eigen bijdrage van €25,- moeten betalen. Dit betekent ook, dat kinderen die wel meelopen, maar niet voor €25,- hebben opgelopen, hun bedrag zullen aanvullen tot dit bedrag.

De kinderen kunnen hun opgelopen geld inleveren bij Marjan Bouma (Gedemte Haven 2, Holwierde) of Annelies Hofstee (Kleine Dijkstraat 1, Spijk). We willen al het geld graag verzameld hebben voor zaterdag 20 mei.

De lijsten waarop de kinderen hun sponsoren kunnen noteren worden uitgedeeld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met één van de leden van de activiteitencommissies.

Met vriendelijke groet,

De activiteitencommissie