Check (en corrigeer) uw contributie

Zoals door de aanwezige leden op de Algemene Ledenvergadering is aangenomen zijn de contributietarieven per 1 januari van 2014 aangepast. Helaas moet de penningmeester constateren dat niet iedereen de betalingen heeft aangepast. Zo'n 30 a 40 leden betalen nog steeds volgens het 'oude' tarief, wat dus iets te weinig is in vergelijking met de huidige tarieven.

We verzoeken een ieder vriendelijk doch dringend om zijn of haar contributiebetaling te controleren en waar nodig aan te passen naar de nu geldende bedragen. Realiseert u zich dat de tarieven voor iedereen (in zijn/haar categorie) gelijk zijn en door ieder lid volledig betaald dienen te worden. Besef ook dat de penningmeester van uw vereniging ook 'maar' een goedwillende vrijwilliger is, die zijn tijd in de club steekt, ook om u op een zo goed mogelijke wijze uw sport te laten beoefenen en de vereniging op verantwoorde draaiende wil houden, uiteraard in samenwerking met vele anderen.

Het verschil in oude en nieuwe bedragen wordt meest veroorzaakt doordat onze leden via het internetbankieren een vast bedrag per maand of kwartaal hebben ingesteld en dit vergeten aan te passen. Ook komt het regelmatig voor dat jeugdspelers na verloop van tijd in een andere leeftijdscategorie vallen en daarmee meer contributie gaan betalen.

Daarom nogmaals een vriendelijk maar dringend verzoek om onderstaande bedragen te checken. Alvast bedankt !

CONTRIBUTIE VANAF 01-01-2014

Leeftijdsgroep Bedrag Maand Kwartaal Half Jaar
05 – 11 jaar – pupil € 65,00 € 5,42 € 16,25 € 32,50
12 – 17 jaar – junior € 100,00 € 8,33 € 25,00 € 50,00
18+ – senior € 165,00 € 13,75 € 41,25 € 82,50
Niet spelende leden € 68,75

Zie onder "lidmaatschap" (bovenaan site) alle info omtrent contributie.

Voor meer info of bij twijfels ; neem contact op : penningmeester@vvpoolster.net