Activiteiten en agenda

De activiteitencommissie en een delegatie van het bestuur hebben de koppen bijeen gestoken om te overleggen welke activiteiten in de planning liggen. Naast de reeds eerder gepubliceerde kaart- en sjoelavonden zijn er ook data geprikt voor andere activiteiten zoals op 26 november de banketstavenactie en op 28 november het bezoek van Sinterklaas en zijn gevolg aan de E- en F-pupillen. Op 10 januari beginnen we het nieuwe kalenderjaar met de nieuwjaarsvisite en de 20e februari staat als datum in de agenda voor onze jaarlijkse vrijwilligersavond. Elk jaar organiseren we een verloting en dit keer begint de verkoop van de loten eind februari, waarna eind maart de trekking zal volgen. De F-jes gaan op 30 maart eieren zoeken op het sportcomplex. Het is dan alweer bijna Pasen.

Vanuit het bestuur speelt al langer de wens om in de winterperiode meer activiteiten in de kantine te hebben. In geval van vroeg invallende en langdurige winter, kan het wel 8 weken duren alvorens weer op het veld getraind en/of gespeeld kan worden. De kantine blijft te vaak leeg en we missen daardoor teveel inkomsten. Ook is het gewoon leuk en gezellig om af en toe wat leuks met elkaar te doen. Daarom zijn er een aantal ideeën gelanceerd die momenteel worden uitgewerkt. Daarbij kunt u denken aan het organiseren van een bingo (ook voor volwassenen), verkoop van je oude voetbalspullen (soort marktplaats), voetbalgolf of een voetbalquiz. Dit zijn maar een paar voorbeelden. Gelukkig hebben we voldoende leuke ideeën op papier waarvan we een draaiboek op willen zetten. Komt het deze winterperiode niet aan bod, dan wellicht het volgend jaar.

Op 20 november heeft het bestuur de Algemene Ledenvergadering ingepland. Een agenda zal t.z.t. volgen.

Laatste opmerking die we moeten maken ; data zijn onder voorbehoud, er kunnen mogelijk wijzigingen optreden.