Afsluiting 2016: Gezellige avond in de kantine!

Het jaar 2016 is weer omgevlogen. Een jaar waarin de vereniging groen licht heeft gekregen voor de aanleg van het kunstgrasveld, maar ook het eerste elftal afdaalde naar de 4e klasse. Een jaar waarin de jeugd goed presteerde. Kortom een jaar vol met pieken en dalen. Daarom willen wij graag samen met u het kalenderjaar 2016 op een gezellige manier afsluiten op donderdag 22 december a.s. vanaf 20.00 uur in de kantine. Voorzitter Edward Stulp zal het jaar namens de vereniging afsluiten en alvast een vooruitblik geven op het jaar 2017 waarin veel staat te gebeuren voor de vereniging.
Navolgend zal een quiz op het programma staan waarbij leuke prijzen gewonnen kunnen worden. Graag heten we een ieder (leden, sponsoren, vrijwilligers en aanhang) daarom van harte welkom om onder het genot van een hapje en een drankje het jaar 2016 feestelijk af te sluiten!