Bedankt !!

Poolster is weer 3e klasser en daar zijn we allemaal heel erg blij mee en trots op !  We feliciteren spelers en staf met dit behaalde resultaat !!

Het bestuur wil iedereen bedanken die op welke manier dan ook heeft bijgedragen tot het welslagen van deze mooie dag in de Poolster historie. U heeft kunnen zien dat er heel veel zaken geregeld moesten worden (wat wil je met zo'n 500 man publiek) en Poolster heeft hier als hele vereniging weer even laten zien tot waartoe we met z'n allen in staat zijn. We feliciteren daarom ook niet alleen het 1e maar ook alle andere leden, vrijwilligers, sponsoren en geweldige supporters met dit behaalde resultaat !!

Een prachtig seizoen, niet alleen zette Poolster 1 gisteren een kroon op hun werken maar ook werd het 4e elftal de vorige week kampioen, speelde de B1 zich tot en met de halve finales van de beker en zagen we bij de jeugdteams geweldige wedstrijden  waar ook nog steeds een kampioenschap in het vat zit. Niet alleen op het veld maar ook naast het veld is Poolster actief geweest in het organiseren van allerlei nevenactiviteiten als de kaart- en sjoelavonden, de bingo, oudejaarstoernooien, uitjes naar FC Groningen enz.

Nogmaals, allen heel erg dank voor jullie tomeloze inzet !!

Onderstaand een paar foto's van de dag

P1G1-1P1G1-2P1G1-3P1G1-4P1G1-5