CLASH OF TITANS

Het was zover, na een korte wedstrijdbespreking en een warming-up kon de wedstrijd beginnen. We begonnen goed geconcentreerd en er werd goed op de bal gejaagd. De eerste speldenprikken waren voor Poolster met kansen voor Twan Hoven en Meindert Dijkstra, maar helaas kwam Holwierde/Godlinze op voorsprong door een mooie boogbal die net over onze keeper heen het doel inging. We herpakten ons snel en Robert Reyerse scoorde de gelijkmaker en vervolgens kwamen we door een goal van Jan van Dam op voorsprong. Jammer genoeg duurde de 1e helft net te lang voor ons, want in de laatste minuut scoorde Holwierde/Godlinze met een fraaie goal de gelijkmaker en gingen we met 2-2 de rust in.

In de 2e helft ging Holwierde/Godlinze goed uit de startblokken en ze liepen uit naar 5-2. Poolster toonde veerkracht en kwam door fraaie aanvallen op 5-3 door Twan Hoven en op 5-4 door Rick Raangs. De wedstrijd duurde net te kort om er een gelijk spel uit te halen. Al met al heeft het vele publiek een mooie wedstrijd gezien die zeker voor herhaling vatbaar is.

Na de wedstrijd werd de strijd voortgezet in de kantine van Holwierde met een goed verzorgde BBQ. Deze 3e helft duurde tot in de kleine uurtjes met als winnaar toch wel Poolster en zo zijn we allemaal winnaars.

Dit verslag is mede mogelijk gemaakt door leider/verslaggever Pieter de Weerdt, de mooie foto’s zijn gemaakt door Sandra Bos, onze hartelijke dank hiervoor.