Club van € 20 start voor nieuw doel !

Op 9 september hebben de bestaande leden van de Club van €20 een eerste aftrap-bijeenkomst gehouden waarin onder andere de doelstelling voor het seizoen 2014/2015 is besproken. Nadat we vorig jaar een uitdagende doelstelling [een prachtig digitaal scorebord] hebben gehaald, is het tijd voor een nieuwe doelstelling.

Er is nagedacht over potentiële nieuwe doelstelling(en) die we als Club van 20 kunnen stellen voor het aankomende seizoen en de eerste ideeën worden nu uitgewerkt. Er zal bekeken worden wat de diverse potentiële doelstellingen kosten, of ze goed realiseerbaar zijn, maar ook wat het meest wenselijk is, m.a.w. een doelstelling waar de vereniging wat aan heeft.

Erwin Bos is momenteel alleen bezig als Club van 20 'bestuurder' maar zou het heel leuk vinden als er iemand is die dit samen met hem wil gaan doen. Dus lijkt jou dit leuk om samen met Erwin de Club van 20 te organiseren en te zorgen dat we elk jaar bij Poolster een leuke, nuttige doelstelling kunnen neerzetten en de Club van 20 te laten groeien in ledenaantal, dan mag je contact met hem opnemen (erwinbosje@hotmail.com) en dan legt hij je verder uitleggen wat er allemaal bij komt kijken.

Alle leden van de Club van €20 worden namens Poolster bedankt want door jullie bijdrage kunnen we de vereniging Poolster verder helpen. Zonder uw bijdrage aan de Club van 20 konden we tot op heden niet realiseren wat we allemaal al hebben gedaan, zoals 2 nieuwe dug-outs op veld 2 en, samen met de sponsorcommissie en 4 sponsoren, het digitaal scorebord.

OOK MEEHELPEN IN DE ONTWIKKELING VAN UW VERENIGING ?

WORD DAN NU OOK LID !!

AANMELDEN VIA DE WEBSITE.

Ga naar "sponsoren" bovenaan de pagina en kies hierna "Club van € 20"

Shirt Club van 20