Club van € 20

Wat is het ?

De Club van Twintig bestaat uit een groep mensen die jaarlijks € 20,= storten als een sponsorbijdrage voor v.v. Poolster. Hiermee wordt, buiten de begroting van de club om, getracht een vooraf gekozen doelstelling te realiseren.

Voor wie ?

De Club van Twintig is bedoeld voor alle personen (particulieren) die Poolster een warm hart wil toedragen. Het maakt dus niet uit of je wel of geen lid bent van de voetbalvereniging.

Alleen of samen ?

Aan de Club van Twintig kun je alleen mee doen, maar je kunt er ook voor kiezen samen met iemand anders mee te doen, dus samen met een broer, zus, neef, nicht, vader, moeder, met je team, of misschien met je hele familie: het maakt niet uit!

Waarom meedoen ?

De belangrijkste reden om mee te doen is natuurlijk het ondersteunen van de club en het plezier en de dankbaarheid wat hiermee gepaard gaat. Iedereen die zich aanmeldt voor de Club van Twintig krijgt een eervolle vermelding in de kantine. Ook is eens per seizoen een bijeenkomst gepland, bijvoorbeeld een gezellige avond, gastspreker of uitje met de club.

Hoe kan ik deelnemen ?

Meedoen aan de Club van Twintig is heel eenvoudig: via deze website kan een formulier worden ingevuld en opgestuurd. Door dat formulier in te vullen, op te sturen of in te leveren  word je vanzelf lid. Hierna krijg je automatisch een bevestiging van ontvangst. Link naar de pagina : http://www.vvpoolster.net/sponsoren/clubvan20

Gerealiseerde doelen

De afgelopen jaren hebben de deelnemers gezamenlijk een paar mooie doelen weten te realiseren. Zo zijn de dug-outs op veld 2 vervangen en staan er nu twee prachtige, stenen exemplaren te pronken. Ook een pronkstuk is het digitale scorebord op het hoofdveld, dat sinds afgelopen jaar in gebruik is genomen.

Actueel doel

Op dit moment wordt een bedrag bijeen gespaard voor een groot TV scherm in de kantine. Deze zal elke week gebruik worden voor weergave van het programma, uitslagen, sponsors, nieuws, activiteiten, enz. Ook kan de TV worden gebruikt voor instructievideo's van bijvoorbeeld trainers voor onze (jeugd)spelers. Doet u ook mee en helpt u een handje om ook dit doel te realiseren ?

Erwin Bos en Nico Stoppels

Shirt Club van 20