Op deze pagina zullen alle Corona updates van V.V. Poolster worden gedeeld!

Update: woensdag 16 februari 2022

“Het land gaat weer open”, zoals tijdens de persconferentie van 15 februari werd gezegd. Na bijna twee jaar gaat het zogenaamde ‘slot’ eraf.

Competitie:
De competitie voor alle elftallen is inmiddels al hervat. Zaterdag 19 februari, zal ook Poolster 1 weer de eerste competitie wedstrijd spelen.

De versoepelingen gaan in stappen, hieronder de relevante zaken voor het voetbal:

Vrijdag 18 februari: Accommodatie (Kantine en Kleedkamers)
Voor en na de wedstrijden is het mogelijk om elkaar te ontmoeten en een drankje te drinken in de kantine.

Hiervoor geld alleen nog de volgende regel:
-Iedereen vanaf 18 jaar dient een coronatoegangsbewijs met identificatiebewijs te laten zien.

Donderdag 24 februari: Accommodatie (Kantine en Kleedkamers)
De kantine is weer open op de donderdag avond! Aangezien vanaf vrijdag 18 februari de openingstijden zijn verruimd.

De volgende regel geld nog steeds:

Vrijdag 25 februari: Accommodatie (Kantine en Kleedkamers)
Het coronatoegangsbewijs hoeft dan niet meer getoond te worden bij het betreden van de kantine, de toiletten en kleedkamers.

Wel gelden nog steeds de volgende regels:
-Bij klachten, laat je testen!
-Bij een positieve zelftest en/of PCR test neem contact op met de leider en trainer.
-Voor quarantaine en isolatie regels bekijk de Rijksoverheid website.

Samen verder: adviezen voor iedereen
Na bijna 2 jaar ervaring met de corona-aanpak, hebben we geleerd hoe moeilijk het is om met maatregelen om te gaan die ons dagelijks leven beperken. En met versoepelingen. Daarom moeten we blijven opletten en elkaar helpen zodat we elkaar niet besmetten. Het virus is er nog steeds. Hou je daardoor nog steeds aan de adviezen die de verspreiding van het virus aantoonbaar beperken:

-Handen wassen
-Hoesten en niezen in de elleboog
-Geen handen schudden

Laatste update
Wij hopen dat deze corona-update de laatste zal zijn en dat we ongestoord de competitie kunnen afwerken. Mocht de situatie in de toekomst weer aanleiding geven dat maatregelen worden getroffen. Dan zal er weer op deze speciale pagina, alle updates worden vermeld.