Digitale factuur en prijsstijging

Factuur seizoen 2022-2023
Alle leden van V.V. Poolster hebben afgelopen maandag (15 augustus) een digitale factuur gehad. Onderaan de mail kunt u middels Ideal betalen, indien u geen machtiging voor een automatische incasso heeft afgegeven. Mocht u geen mail hebben ontvangen, dan is de factuur wellicht in uw spam-box terecht gekomen. Mocht de digitale factuur ook daar niet staan, wilt u dan een mail sturen naar: penningmeester@vvpoolster.nl ? We zullen dan moeten onderzoeken waar het mis gaat.

We zijn blij dat er ruim 70 automatische incasso`s zijn ingeleverd. We hopen voor het seizoen 2023-2024 nog meer automatische incasso`s te mogen ontvangen! Nieuwe leden kunnen vanaf heden alleen nog middels automatische incasso betalen.

Prijsstijging
Doordat eten en drinken steeds duurder wordt en ook de vaste lasten enorm zijn gestegen, zijn we genoodzaakt om de prijzen in de kantine te verhogen. De nieuwe prijzen gaan vanaf vandaag (donderdag 18-08-2022) in.