Henk Brontsema stopt na 50 jaar !

Op zaterdag 24 mei 2014 was het moment voor Henk Brontsema om zijn laatste competitiewedstrijd voor Poolster te spelen. Henk werd vanaf zijn 8e jaar lid van v.v. Poolster en besloot een tijdje terug dat het na 50 jaar voetballen welletjes was geweest. De liefde voor de sport is zeker niet verdwenen en zijn voetbalschoenen hangt hij nog niet aan de speekwoordelijke wilgen want Henk blijft wel trainen. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen De Heracliden 5, kampioen van de competitie, ging het 4e elftal eerst gezamenlijk een kop soep nuttigen en kon hierna de wedstrijd aanvangen. Na 60 minuten werd Henk door de scheidsrechter als te doen gebruikelijk met een rode kaart "van het veld gestuurd" waarna hij door zijn teamgenoten werd bedankt en met confetti het speelveld verliet. Later in kleedkamer en kantine werd een en ander nog eens dunnetjes over gedaan en werd Henk door elftalleider Hendrik namens het team bedankt voor zijn 50 jaar middels een bloemetje en een kadobon. Henk ; mocht je de sfeer van de kleedkamer missen, je kunt altijd binnen stappen !!