In memoriam: Arend Hendrikus (Arie) van Dam

Woensdag 1 augustus bereikte ons het droevige bericht dat Arie van Dam na een ziekbed is overleden. Arie (72) heeft veel voor onze vereniging betekend, waarvoor wij hem zeer erkentelijk zijn.

In zijn tijd bij onze vereniging was Arie onder meer actief als leider van het eerste, tweede en vierde elftal. Tot op de dag van vandaag is Arie de laatste leider die kampioen wist te worden met het eerste elftal.  Daarnaast was Arie mollenvanger voor de vereniging. Tevens was hij bij  iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal  steevast als supporter aanwezig.
Begin dit jaar werd bij hem de ziekte darmkanker geconstateerd. Door zijn ziekte moest hij steeds vaker verstek laten gaan en zagen wij hem steeds minder op sportpark Oldencate. Arie was een graag geziene gast binnen onze vereniging en werd door velen gewaardeerd. Arie heeft woensdag het gevecht verloren en we zullen hem missen op en rond de velden van onze club. Wat over blijft is de herinnering aan deze fijne vrijwilliger.

Namens bestuur, leden, donateurs, sponsoren en andere betrokkenen wensen we Betsie, kinderen, kleinkinderen en verdere familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.