Indeling F- en E-pupillen

De competitieleider van de KNVB heeft alle verenigingen in onze regio uitgenodigd om op 4 augustus aanstaande de voorgestelde indeling te gaan bekijken en beoordelen. In het huis van v.v. De Pelikanen zijn maximaal twee personen per vereniging welkom en de KNVB zal dan iedere poule met de aanwezigen bespreken. Er kunnen dan wijzigingen worden voorgesteld maar dit zal op basis van goede argumenten moeten plaatsvinden, rekening houdend met reisafstand en sterkte/zwakteverhouding. Het komt erop neer dat als een team in een poule zit met bijvoorbeeld veel ploegen uit de stad Groningen, dan geprobeerd kan worden om te ruilen met een team dat in een poule is ingedeeld met teams dichterbij huis. Dit andere team moet dit dus ook willen, dan kan er geruild worden.

Al met al zullen de indelingen na deze avond in principe vaststaan en kunnen we dit z.s.m. publiceren