Info bij afgelasting(en)

Regen en wind doen momenteel van zich spreken. Het is/wordt de tijd van het jaar dat fikse regenbuien over ons gebied trekken en de staat van de trainings- en speelvelden dermate kunnen beïnvloeden dat trainingen of wedstrijden moeten worden afgelast. Indien er sprake is van een afgelasting willen we dit zo spoedig mogelijk bekend maken via de website en teletekst. Door-de-weeks betreft het meestal trainingen die uit kunnen vallen. Bij slecht weer adviseren we u om, vlak voor u richting ons sportpark vertrekt, nog even te checken of er geen wedstrijden of trainingen zijn uitgevallen. Dit voorkomt een teleurstelling bij aankomst. Vooral als u van 'buitenaf' komt is dit wenselijk.
In principe geldt ook voor de zaterdag dat we zo snel mogelijk een afgelasting bekend maken (op het tabblad ‘Programma’ klikken waar in rood de afgelastingen staan vermeld) maar zijn ook afhankelijk van de tegenstander bij uitwedstrijden. Hier kan op het laatste moment alsnog een afgelasting worden doorgegeven waardoor soms pas op de parkeerplaats alsnog een afgelasting bekend is.
In het algemeen geldt dat bij afgelastingen de informatie op de website actueler is dan op de tekstpagina’s van RTV Noord. Op de zaterdagochtend is de website de basis voor de meest actuele info.