Marktplaats voetbal op 21/02

Het plan ligt er al een tijdje maar we hebben nu ook een datum gekozen om "marktplaats voetbal" te organiseren, namelijk op 21 februari.  Het is de bedoeling dat Poolster leden tijdens deze markt in de kantine spullen kunnen verkopen die voetbal-gerelateerd zijn, zoals voetbalschoenen, trainingspakken, shirts van allerlei clubs, vlaggen, ballen, buttons, etc. etc.  Daaromheen zullen we als vereniging proberen wat leuke items toe te voegen zoals bijvoorbeeld schminken van kinderen. Deelnemers die graag iets willen verkopen moeten zich daarvoor aanmelden maar kunnen nu alvast gaan kijken of ze nog leuke en goede spullen hebben die ze zouden kunnen verkopen. Er zijn tafels beschikbaar en mogelijk kunnen we ook buiten of in de kleedkamers nog iets kwijt. Zijn er heel veel aanmeldingen dan zullen we een wachtlijst opstellen of misschien wel een extra marktplaats gaan organiseren want er zit een maximum aan het aantal verkopers in verband met de beschikbare ruimte.

Dus lijkt het je leuk om jouw spullen te verkopen omdat je ze niet meer leuk vindt, ze te klein zijn, omdat je iets dubbel hebt ...........? Meld je nu aan op :

info@vvpoolster.net

Blijkt echter dat er weinig animo is, zullen we binnen de activiteitencommissie bekijken of dit initiatief doorgang zal vinden. We gaan er natuurlijk vanuit dat er genoeg mensen zijn die iets hebben dat ze willen verkopen. Dan gaan we ook de exacte tijden bekend maken.