Mededeling van het bestuur

We worden de laatste dagen geconfronteerd met vragen waarom onze vereniging niet meedoet aan de spaaracties van bijvoorbeeld een grote supermarkt in onze naaste omgeving.

Wij willen er onderstaand graag op antwoorden:

Onze vereniging wordt mede overeind gehouden door sponsoren uit onze direct omgeving. Bijvoorbeeld de plaatselijke autodealer en supermarkt spelen hier een aanzienlijke rol in . Kijk ook maar eens op de borden rondom ons hoofdveld en u zult zien dat er veel “kleine ondernemers" uit de buurt  tussen zitten.

Deze MKB bedrijven koesteren wij, want u moet weten dat de totale post aan inkomsten qua sponsoring bijna 10% bedraagt van de totale begroting.

Mede hierdoor hebben wij gemeend om deze spaaractie bij de desbetreffende supermarktketen aan ons voorbij te laten gaan. Misschien zijn wij hierbij een vreemde eend in de bijt, maar voorgaande argumenten zijn voor ons bepalend geweest.

Wij vertrouwen  op uw begrip voor dit besluit.