Nederland Doet groot succes!

Afgelopen weekend was het Nederland Doet! Wat fijn dat veel leden van de V.V. Poolster gehoor hebben gegeven aan onze oproep om hier aan deel te nemen. Om 09.00 uur verzamelden er zich 21 leden om onze accommodatie op re ruimen. Dug-outs werden grondig schoongemaakt, de terrassen werden onkruidvrij gemaakt, de binnenruimtes werden opgeruimd en schoongemaakt, sponsorborden werden gesopt, enz. Ook werd er een picknicktafel in elkaar gezet. De picknicktafel hebben we gekregen van het oranjefonds, omdat we mee hebben gedaan aan Nederland Doet. Niet alleen op het sportcomplex waren we afgelopen zaterdag actief, maar ook op Marktplaatst Spijk waren we aanwezig. De activiteitencommissie stond daar met een kraam namens V.V. Poolster. Ze hebben een mooi bedrag voor de club opgehaald.

Alle vrijwilligers; BEDANKT!