Nieuwe teamfoto’s en standen teams

Het is u de afgelopen weken/maanden vast al eens opgevallen: het programma, de uitslagen en de standen van onze voetbalteams waren niet goed zichtbaar bij de teampagina's. Dit had alles te maken met een verlopen licentie via Mijn Club. Ook de teamfoto's ontbraken waardoor de teampagina's weinig informatie bevatte. De laatste weken is er door menigeen hard gewerkt om deze pagina's weer up-to-date te krijgen. Wat nog wel eens vergeten wordt, is dat dit soort activiteiten vaak naast een fulltime baan en een huishouden gedaan moeten worden. We zijn daarom als vereniging extra verheugd dat de teampagina's weer up-to-date zijn en we willen een ieder die hier zijn steentje aan heeft bijgedragen in het bijzonder bedanken.