Nieuws uit het bestuur (februari 2020)

Op maandag 10 februari heeft het bestuur een vergadering gehouden. Tijdens deze vergadering zijn weer veel zaken besproken en een aantal zaken willen wij graag met u/jullie, de leden van vv Poolster, delen.

In het nieuwsbericht van januari kon u/je lezen dat de Algemene Ledenvergadering gehouden zal worden op 27 februari. Inmiddels heeft u kunnen lezen op de site dat de Algemene Ledenvergadering is verzet naar donderdag 12 maart. Het bestuur hoopt uiteraard op een grote opkomst.

Op 14 maart wordt NLdoet gehouden. Poolster heeft zich hiervoor opgegeven en de activiteit zal zijn het opknappen van ons buitenmeubilair. Dit vindt plaats van 10.00-13.00 uur. Komt u ook meehelpen?

Hilco Scholtens heeft te kennen gegeven dat hij per ingang van het volgend seizoen gaat stoppen als jeugdcoördinator.

Wist je/u dat voor elke bestuursvergadering het bestuur een inloopmoment houdt? U/jij als lid of vrijwilliger van Poolster bent dan van harte welkom om met het bestuur in gesprek te gaan. Loopt u/jij ergens tegenaan binnen de vereniging of heeft u ideeën. Bespreek deze dan niet alleen langs de lijn, maar laat u horen in de bestuurskamer. De volgende bestuursvergadering staat gepland voor maandag 9 maart. Het inloopmoment is van 19.00-19.30 uur.

Lijkt het je/u het leuk om een kantinedienst te draaien of bent u/je nieuwsgierig of dat iets voor u/je is, laat het dan ons weten. Het is zeer moeilijk om de planning voor kantinediensten rond te krijgen en dat geldt vooral op de donderdagavond, maar ook op de zaterdagmiddag. Bij belangstelling neem dan contact op met Tina Vegter of via de mail kantine@vvpoolster.nl

Met vriendelijke groet,
Het bestuur