Nieuws van het bestuur, oktober

De Algemene Leden Vergadering
De Algemene Leden Vergadering wordt dit jaar gehouden op donderdag 25 november, 20.00 uur. Noteert u de datum alvast in uw agenda. Meer informatie volgt!

Stemmen op V.V. Poolster
Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Het geld dat we hiermee ophalen, komt ten goede aan de inrichting van de nieuwe kantine. De hoogte van het bedrag dat ontvangen kan worden is afhankelijk van het aantal stemmen dat op ons wordt uitgebracht. Iedereen die een rekening heeft bij de RABOBANK, kan van 4 oktober t/m 24 oktober stemmen. Kunnen we ook op jouw stem rekenen?

Stem op ons in de RABO App of op www.rabobank.nl/clubsupport en zoek op “Poolster”.

Kaarten en sjoelen
Vanaf aanstaande woensdag, 6 oktober, start de kaart- en sjoelclub weer in de kantine. U bent van harte uitgenodigd! De avond begint om 19.30 uur. De inleg is €4- Voor vragen kunt u contact opnemen met Gerhard Olinga 0596-591600 of Tonny Meijer 06-57303338.

Nieuwe producten in de kantine
Wellicht heeft u het al gezien of geproefd. Vanaf heden hebben we heerlijke tosti`s in de kantine en ook de drankenkaart is uitgebreid. We hebben al vele positieve reacties ontvangen!

Nieuw tapsysteem in de kantine
Sinds een aantal weken hebben we een nieuw tapsysteem in de kantine. Dit systeem heeft een aantal voordelen. Zo hoeft de tap niet meer doorgespoeld te worden met water, een pilsje is makkelijker te tappen en de kwaliteit van het bier blijft beter.

Nieuwbouw
Alle stukken en tekeningen liggen ter goedkeuring bij de gemeente. Zodra de gemeente met alle stukken heeft ingestemd, kunnen we het ontwerp met u delen.

AVG
Alle spelers van de V.V. Poolster krijgen zeer binnenkort een AVG-formulier. We hopen dat u het formulier gelijk tekent en bij de leider inlevert. Het formulier dient door ouders/verzorgers van kinderen onder de 16 jaar getekend te worden. Het formulier is als bijlage toegevoegd aan dit bericht op de website.
Poolster - Model toestemmingsverklaring-jeugd
Poolster - Model toestemmingsverklaring-senioren

Vergadering met bestuur V.V. Holwierde
Afgelopen maand hebben we een overleg gehad met het bestuur van Holwierde. Er zijn afspraken gemaakt over o.a. gezamenlijke kosten en acties die we gezamenlijk houden.

Statiegeld
Sinds enkele weken zit er €0,15- statiegeld op kleine plastic flesjes. Het bestuur heeft besloten om deze flesjes met €0,10- te verhogen. Gooit u de plastic flesjes a.u.b. niet weg, maar gooi ze in de doos die in de kantine staat. Binnenkort ontvangen we een grote plastic fles waar al deze kleine flesjes in verzameld kunnen worden.

Volleyballen bij Poolster
De volleyballers van Poolster zijn sinds een aantal weken ook weer vol enthousiasme begonnen. Dit seizoen spelen alle volleyballers recreatief. Dit seizoen wordt er niet meegedaan aan de competitie. We zijn nog op zoek naar nieuwe leden. Lijkt het je leuk om ook te volleyballen? Je bent van harte welkom om vrijblijvend een training mee te doen.
De volleyballers trainen elke woensdagavond van 20.30 – 22.00 uur. Heb je vragen, stuur dan een mail naar: volleybal@vvpoolster.nl of kijk op onze website voor meer informatie.

Bingo
In november organiseert de activiteitencommissie weer een bingo. De exacte datum wordt z.s.m. gecommuniceerd via de social media kanalen. We hopen u ook te mogen begroeten!

Verloting eerste elftal
Het eerste elftal zal ook dit jaar weer na elke thuiswedstrijd een verloting houden. Het geld wordt besteed aan de jeugdafdeling.

Ledverlichting hoofdveld
We zijn op dit moment aan het onderzoeken of we met subsidies en acties ledverlichting rond het hoofdveld kunnen krijgen. Op dit moment zijn we druk in gesprek met leveranciers. Binnenkort verwachten we de eerste offertes.