Nieuwsbericht van de activiteitencommissie

Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van ons hebben laten horen. Toch zijn we achter de schermen druk bezig met het organiseren van een aantal acties/activiteiten.

Omdat het niet lang meer duurt voordat Sinterklaas weer in het land is, organiseren de activiteitencommissies van VV Holwierde en VV Poolster een pepernotenactie. Deze actie wordt door de jeugd gedaan en de opbrengsten hiervan zullen ten bate zijn van de jeugdafdeling.

Daarnaast staat er weer een bingo op het programma. Het thema van deze bingo is: ‘surprise bingo’. Het belooft een avond vol met verrassingen.

Voor de jongste jeugdleden (kabouters, Jo8 en Jo9) wordt woensdag 1 december een bijzondere trainingsavond. Tijdens de training zullen ze bezoek krijgen van een aantal Pieten. Dit zorgt meestal voor een hoop lol.

Noteer de volgende data in uw agenda:
Pepernotenactie
Uitdelen pepernoten, week 46
Inleveren geld, week 47

Surprise Bingo
Vrijdag 26 november

Pietentraining
Woensdag 1 december van 18.00-19.00uur

Verdere informatie over bovengenoemde activiteiten volgt nog.