Poolster jeugd goed vertegenwoordigd op evenement van voetbalschool Eemsmond!

Zondag 6 maart 2016 organiseerde voetbalschool Eemsmond, die afgelopen jaar een voetbalclinic gaf op ons eigen sportpark, een laatste evenement voor de jongste voetballers. Kinderen tussen de 6 en 14 jaar hebben de afgelopen weken deel kunnen nemen aan activiteiten vanuit deze voetbalschool. Hun doel is om met behulp van gediplomeerde trainers de techniek & de coördinatie van voetballers te scholen of te verbeteren.

Vandaag konden kinderen van 6 tot 14 jaar zich met hun vrienden inschrijven voor een uitdagend programma waarin 5 tegen 5 wedstrijden werden afgewerkt. Nadat ik gisteren getipt was door een van de ouders ben ik vanochtend gaan kijken. Tot mijn verbazing was Poolster hier sterk vertegenwoordigd met maar liefst 10 pupillen.

In de 6 tot 8 jaar categorie streden Ruben, Arjan, Stijn, Emiel en Twan om de prijzen. Ze speelden hun wedstrijden onder de naam van de Celtics. In de categorie van 9 en 10 jarigen streden, Koen, Joris, Jelle, Joris en Ruben om de hoofdprijs. Deze Rode Panters lieten het achterste van hun tanden zien en bij vlagen was het zeer leuk om naar te kijken. Vanuit mooie en leuke combinaties scoorden dit vijftal een paar leuke doelpunten.

Prachtig natuurlijk voor onze vereniging dat we ook op zulke dagen onze jongens aan het werk zien. Onderstaande foto`s zijn gemaakt door Klaas Stielstra.

Rode panters Celtics