Prachtige seizoensafsluiting

Wat hebben we op zaterdag 3 juli een prachtige seizoensafsluiting gehad. De activiteiten- en toernooicommissie hebben alle leden en belangstellenden een prachtige dag bezorgd. Zo kon de jonge jeugd genieten van voetbal, spelletjes, bingo en een springkussen. De oudere jeugd en senioren speelden onderling een aantal wedstrijden. Spanning was er traditiegetrouw weer bij het penalty schieten. We hebben prachtige goals voorbij zien komen. Daan Bos schoot van iedereen de bal het vaakst in de goal en won dit jaar de penaltybokaal. De jeugd sloot de dag af met een broodje hamburger en een ijsje, aangeboden door de club. De senioren konden na hun toernooi heerlijk op het terras zitten met een lekker drankje en hapje.

De voorzitter dankte alle vrijwilligers voor hun inzet. Zonder vrijwilligers, geen club! Een aantal vrijwilligers kreeg nog een bloemetje, omdat zij met hun vrijwilligerstaken stoppen.

Iedereen bedankt voor een fantastische seizoensafsluiting en graag zien we jullie gezond terug in augustus. Een fijne vakantie gewenst!

We hebben van een aantal leden prachtige foto`s gekregen van deze dag. Helaas kunnen we deze niet plaatsen, vanwege de avg. Binnenkort krijgen alle leden een (digitaal) formulier waarop men kan aangeven of er foto`s van hem/haar geplaatst mogen worden. Zodra we dit in beeld hebben, kunnen we ook weer (meer) foto`s plaatsen. De personen die nu herkenbaar op de foto staan, hebben
toestemming gegeven om de foto te plaatsen.