Spijk heeft een markant persoon verloren

In memoriam

Ons bereikte het bericht dat Kees Werkman, afgelopen woensdag 29 juli, op 68 jarige leeftijd, na een korte ziekenhuisopname, is overleden.

Hij was als oud-jeugdleider en -bestuurslid altijd aanwezig op sportpark Oldencate. Met zijn petje op, rode wangen en altijd een vrolijke groet was hij altijd wel ergens mee bezig. Hij was vrijwilliger bij de onderhoudsploeg, zorgde iedere week dat de containers bij de weg stonden en was op de vrijdagochtenden duidelijk aanwezig.

Hij had altijd wel iets te vertellen wat meestal gepaard ging met een flinke dosis humor.

Als het eerste elftal op zaterdag een wedstrijd speelde bediende Kees altijd het scorebord. Als hij er eens niet was, viel dat meteen op omdat er dan nog weleens iets fout ging met alle gevolgen van dien.

We zullen Kees zijn aanwezigheid missen, als vrijwilliger, maar vooral als vriend. We wensen zijn familie voor nu en in de toekomst veel sterkte toe!

Leden, vrijwilligers en bestuur vv Poolster