Sponsorloop voor Oekraïne

Op woensdag 16 maart houden wij een sponsorloop voor Oekraïne. We hopen dat u onze jeugdleden wilt sponsoren. Laten we er met elkaar voor zorgen dat er een zo groot mogelijk bedrag bij elkaar wordt gerend.

De sponsorloop vindt plaats op veld 1 bij Poolster en wordt gehouden van 18.30 tot 19.00 uur. In het midden van het veld wordt een klein veld uitgezet, waar de voetballers van JO8 t/m 13 hun rondjes van 170 meter kunnen rennen. De voetballers van de JO15 & JO17 rennen een rondje van ongeveer 340 meter (heel veld).

Komt u onze jeugdleden op 16 maart, 18.30 uur ook aanmoedigen? Voor de toeschouwers is er koffie & thee. De winst hiervan gaat ook naar Oekraïne.

Mocht er bij u geen jeugdlid bij de deur langs zijn geweest, dan kunt u natuurlijk op de sponsorloopdag ook nog een lid/leden sponsoren.

We zien u graag op 16 maart, 18.30 uur op sportpark Oldencate in Spijk.

Jeugdcommissie Poolster/Holwierde