Stukje ondernemerschap

André van der Hoek van Xizi innovatieve Design Products liet afgelopen weekend tijdens de thuiswedstrijd tegen SGV zien wat ondernemerschap is.Tijdens het drukste moment van de wedstrijd  in de kantine ( namelijk de rust en drinkpauze ) verraste hij onze vereniging met een bezoek om zijn product te laten zien.Keurige drinkbekerhouders gemaakt van duurzaam trespa en in de kleuren van onze vereniging .

Een aanrader. Na presentatie besloten we een aantal te kopen. Zonder foto op de websites zou het volgens zijn zeggen niet compleet  zijn.

Op de foto onze hoofdsponsor Klaas ter Veer van Autobedrijf ter Veer samen met dhr. van der Hoek en onze kantinecommissie vertegenwoordigd door Eltje en Zwannie.