Super Saturday 21 mei!

Zaterdag 21 mei staan er maar liefst 9 thuiswedstrijden op het programma, waarvan er zes op Sportpark Oldencate worden gespeeld.
De JO15-2 speelt tegen Hoogezand in Holwierde. De JO8 krijgt Wildervank om 09.00 uur op bezoek in Spijk. JO9 neemt het op tegen GEO/SVW in Holwierde. De JO11 speelt om 9:00 uur een mogelijke kampioenswedstrijd tegen Siddeburen in Spijk waarbij het afhankelijk is van de uitslag bij 2 andere wedstrijden! De JO15-2 ontvangt Stadspark in Holwierde. De JO10 gaat op bezoek in Bedum en de Jo17 speelt om 11.30 uur tegen Omlandia. `s Middags gaat Poolster 2, net zoals de JO10, op bezoek in Bedum, waarbij zij het opnemen tegen Bedum 4. Om 12:15 uur neemt Poolster 3 het in Spijk op tegen De Fivel 2. Poolster 4 krijgt om 14:30 uur bezoek van DVC 6 en Poolster 1 speelt op eigen veld tegen Amicitia 1, waarbij het bij winst weer zicht heeft op een eventuele nacompetitie!

Kortom een prachtig programma met veel vertier, waarbij men vanaf de middag heerlijk kan genieten van een lekker broodje hamburger, gebakken op de bakplaat!

Super Saturday Poolster