Vooruitblik zaterdag 10 maart

Op zaterdag 10 maart aanstaande worden er vier thuiswedstrijden gespeeld op ons eigen sportpark Oldencate. Zowel het eerste als tweede elftal spelen thuis.

Het ochtendprogramma start om 9.00 uur met de wedstrijd JO13-1 - DVC Appingedam JO13-4. JO13-1 is na de winterstop begonnen in de voorjaarscompetitie en wist direct overtuigend met 10-1 te winnen. DVC JO13-4 heeft daarentegen nog geen enkele wedstrijd in de benen.
Om 10.30 uur start de wedstrijd tussen JO17-1 en VVS JO17-1. Ook JO17-1 is na de winterstop gestart met de voorjaarscompetitie, maar wist de eerste wedstrijd niet in een overwinning om te buigen. Tijd voor revanche!

In de middag spelen zoals eerder benoemd het eerste en het tweede elftal. Het tweede elftal speelt om 12.30 uur thuis tegen Siddeburen 1. Poolster 2 strijdt nog steeds mee om het kampioenschap en weet bij een overwinning op Siddeburen weer een stap in de goede richting te zetten.
Poolster 1 speelt om 14.30 uur thuis tegen SIOS. Winst is noodzaak om de achtervolging op koploper Holwierde in stand te kunnen houden. Poolster 1 heeft het wedstrijdritme weten te behouden door veel te oefenen de laatste weken.

Wij heten iedereen weer van harte welkom om ons sportpark te bezoeken!