Vooruitblik zaterdag 13 mei

Zaterdag aanstaande worden een vijftal thuiswedstrijden gespeeld op sportpark Oldencate. Om 9.00 uur trappen we af met twee wedstrijden. Respectievelijk de wedstrijden JO19-1 - SC Loppersum JO19-1 en JO11-2 - de Heracliden JO11-2. JO19-1 staat na drie winstpartijen op de derde plaats en lijkt de weg naar boven te hebben gevonden. JO11-2 speelt tegen koploper de Heracliden.

Om 10.30 uur worden ook een tweetal wedstrijden gespeeld. JO11-1 speelt tegen Helpman JO11-2 en JO9-2 speelt een wedstrijd tegen Warffum JO9-1.

Het middagprogramma bestaat uit de wedstrijd van Poolster 1 tegen de Heracliden 1. De nacompetitie is inmiddels behaald door Poolster 1. De Heracliden moeten nog alle zeilen bijzetten om rechtstreekse degradatie te voorkomen uit de 4e klasse E.  Poolster 1 is echter gebrand om vertrouwen te tanken tegen de Heracliden om vol goede moed de nacompetitie in te gaan.

De wedstrijd Poolster 2 - v.v. Noordwolde 3 gaat helaas niet door wegens een gebrek aan spelers bij de tegenstanders

Wij wensen alle onze teams en begeleiding succes en wij zien u graag op sportpark Oldencate!