Vooruitblik zaterdag 21 oktober

Zaterdag 21 oktober 2017 wacht een beker/inhaal ronde. Lang niet alle teams van de v.v. Poolster komen dit weekend in actie. Voor een aantal teams staat er deze zaterdag wel gewoon een wedstrijd op het programma. Doordat er een gering aantal teams in actie zullen komen staan we kort stil bij zowel de uit- als thuiswedstrijden.

Om 9.00 uur trapt JO9-1 af voor de competitiewedstrijd tegen Corenos JO9-1. JO9-1 heeft net als Corenos JO9-1 drie punten. Echter hebben de Roodeschoolsters een wedstrijd minder gespeeld. Een spannende wedstrijd voor de pupillen van Jan-Frank Datema en Arjan de Weerdt.
Om 10.30 uur spelen de meiden van MO17-1 ook een competitiewedstrijd uit tegen SC Loppersum MO17-1. Het elftal van leiders Kor West en Nico Stoppels is nog puntloos en hoopt daarom op een goed resultaat in en tegen Loppersum.
JO19-1 komt om 10.30 uur voor de beker uit tegen v.v. Zeester JO19-1 in Zoutkamp. Bij een positief resultaat zal JO19-1 doorgaan in de beker.

Voor v.v. Poolster 1 staat de derby in en tegen v.v. Stedum op het programma. Na de promotie van v.v. Stedum naar de vierde klasse treffen beide ploegen elkaar weer. Poolster 1 heeft het traditiegetrouw lastig tegen Stedum en hoopt na het teleurstellende gelijkspel tegen OKVC op een beter resultaat. Stedum bezet na vier speelronden knap de zesde plaats met zeven punten.
Naast het eerste gaat ook Poolster 3 de wei in en wel met een uitwedstrijd tegen DVC Appingedam 5. Na de fusie van v.v. Appingedam en de Pelikanen is het afwachten welk team het derde gaat treffen op Sportpark BGM Welleman. DVC 5 bezet na drie speelronden de eerste plaats in de 6e klasse B. Doordat Poolster 3 later in deze klasse is ingedeeld zijn er nog geen wedstrijden door het derde gespeeld.

Wij hopen zaterdag weer op een sportieve en gezellige dag en wensen al onze leden een fijne voetbaldag toe!