Vooruitblik zaterdag 23 september

Zaterdag 23 september begint de competitie. Na weken van bekervoetbal en oefenwedstrijden gaat het nu om het 'echie' voor de v.v. Poolster.

De wedstrijddag wordt afgetrapt om 9.00 uur met twee wedstrijden. JO11-2 en JO9-1 spelen respectievelijk tegen SGV JO11-2 en Corenos JO9-1. Om 10.30 uur komt JO9-2 uit tegen SJO STEO JO9-1. Vervolgens zal om 11.00 uur de MO17-1 spelen tegen NEC MO17-1.

Het middagprogramma is gevuld met alleen een wedstrijd van ons eerste elftal. Door een gebrek aan spelers bij tegenstander SV Bedum 5, kan het derde elftal niet in actie komen. Het eerste elftal speelt de eerste wedstrijd van de competitie tegen SGV uit Schildwolde. Geen onbekende tegenstander gezien het feit dat beide ploegen elkaar vorig seizoen ook troffen in de competitie.

De vooruitzichten qua weer zijn goed voor zaterdag. Wij hebben er weer zin en wij hopen u ook. Wij verwelkomen u daarom graag weer op sportpark Oldencate.

'