Vooruitblik zaterdag 31 maart

Op de laatste dag van maart worden er een viertal wedstrijden gespeeld op ons eigen sportpark Oldencate.

Om 9.00 uur worden er twee wedstrijden gespeeld. JO11-1 en JO9-1 komen uit tegen respectievelijk de Heracliden JO11-1 en SJO 't Hogeland JO11-1.
Onze meiden van MO17-1 spelen om 10.00 uur een thuiswedstrijd tegen SC Loppersum MO17-1. Na de knappe winst op Eenrum van vorige week, strijden de dames van Kor en Nico zelfs om de koppositie. Chapeau!

Gedurende de middag speelt het tweede elftal thuis tegen Omlandia 3. Deze wedstrijd zal gewonnen moeten worden om aansluiting te houden bij de top. Tevens zal het team van trainer Gerard Heun gebrand zijn op een beter resultaat na de 5-1 nederlaag tegen the Knickerbockers van vorige week.

Wij hopen u zaterdag weer te mogen verwelkomen op ons sportpark!