Wedstrijden verplaatst, kantine wel open!

Aanstaande zaterdag wordt er helaas niet op Sportpark Oldencate gespeeld. De uitslag van de Legionellatest krijgen we op z`n vroegst op maandag 25 oktober binnen. Tot die tijd mag er niet worden gedoucht op het sportcomplex. De gemeente laat uit voorzorg ook een controle uitvoeren in de gymzaal. Dat betekent dat we daar ook niet kunnen douchen. Vanwege bovenstaande beperkingen wordt er niet in Spijk gevoetbald. Onderstaande wijzigingen vinden daarom plaats:

• Poolster 1 speelt aanstaande zaterdag niet in Spijk, maar in Sauwerd tegen SIOS 1. De wedstrijd begint om 14.30 uur.
  • De wedstrijd van Poolster 3 wordt verplaatst. Datum nog niet bekend.
  • Poolster/Holwierde JO15 - SJO Coendersborg JO15-2JM wordt in Holwierde gespeeld. De wedstrijd begint om 10.30 uur.

De kantine zal aanstaande zaterdag vanaf 16.00 uur geopend zijn!  Graag tot dan!