Wijzigingen in trainingsschema jeugd

De jeugdafdeling is genoodzaakt om een paar wijzigingen in het trainingsschema door te voeren. Dit heeft te maken met de aanwas van veel F-pupillen waardoor er een F3 in het leven wordt geroepen die apart gaat trainen. Hierdoor worden de groepen niet te groot en kunnen alle pupillen nog steeds voldoende aandacht krijgen. F3 zal nog niet deelnemen aan de competitie. Mogelijk gaan ze wel af en toe een oefenwedstrijd spelen en is het de bedoeling om ze te laten deelnemen in de zaalwintercompetitie. F3 gaat op maandag trainen van 17.00 - 18.00 uur.

Vanwege reden beschikbaarheid trainers ( lees schoolrooster ) moeten ook een paar andere teams worden verplaatst. Onderstaand de wijzigingen zoals ze per donderdag 18 september gaan gelden. Er is zoveel mogelijk contact gezocht met ouders en spelers om de nieuwe tijden te communiceren en akkoord te laten vinden. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, spreek dan trainer of jeugdvoorzitter aan.

De gewijzigde trainingstijden voor de jeugd :

Nieuw
- Maandag van 17.00  - 18.00 uur - Poolster F3

- Poolster F1 op de dinsdag vervalt. Het team gaat nu trainen op donderdag van 18.30  - 19.30 uur

- Poolster C1 trainde op de donderdag van 18.45 - 19.45 uur en gaat nu een uur eerder trainen, dus 17.45 - 18.45 uur

- Op donderdag worden de B-ers (Poolster B1 en B2) nu getraind door Dennis en Marco