Zéér geslaagde afsluitingsdag senioren!

Gistermiddag hebben we met alle senioren het seizoen 2021-‘22 afgesloten met een mixtoernooi. De volgende 5 teams deden mee aan het WK2022-toernooi: Nederland, Frankrijk, Brazilië, Duitsland en Argentinië. Nadat iedereen 1 keer tegen elkaar had gespeeld werd de eindstand van de competitie opgemaakt. Hieruit bleek dat de finale zou gaan tussen Frankrijk en Brazilië. In een spannende finale, onder leiding van André van Gennip trok Frankrijk uiteindelijk aan het langste eind met een 2-1 overwinning. Dit leverde uiteindelijk de volgende eindstand op:

1. Frankrijk
2. Brazilië
3. Nederland
4. Argentinië
5. Duitsland

Na afloop werd alles nabesproken in de kantine onder het genot van wat drankjes en ook van de broodjes hamburger werd genoten. Wij willen alle vrijwilligers bedanken die geholpen hebben met het opbouwen & afbreken, aan de wedstrijdtafel en in de kantine, beide scheidsrechters van deze middag: Simon Dijkman en André van Gennip en natuurlijk alle andere vrijwilligers die dit seizoen weer klaar hebben gestaan voor de club! In de kantine kregen al deze vrijwilligers een groot applaus van de aanwezigen. Bij een aantal vrijwilligers werd nog even stil gestaan, omdat zij stoppen met hun taken. Deze mensen kregen een boeket bloemen van de club aangeboden.

Helaas brak Migél van Gennip vandaag zijn pols op 2 plekken. We wensen hem veel beterschap!

De jeugd sluit het seizoen over twee weken in Holwierde af. We wensen de jeugd een fantastische tweedaagse toe, want ze mogen ook een nachtje op het sportpark slapen.

We zien jullie volgend seizoen weer!

Onderstaande foto`s zijn gemaakt door Sandra Bos, waarvoor dank!