Eerste tonnen papier opgehaald!

Op zaterdag 17 augustus was het de eerste keer voor de voetbalvereniging om het oud-papier in Spijk en buitengebieden op te halen. Het was kort dag om 4 vrijwilligers bereid te vinden om achterop de vrachtauto’s te staan maar uiteindelijk stonden Kor, Pieter, Richard en Andre om 08.30 uur bij Autobedrijf Ter Veer om daar van Klaas een paar koppen koffie te nuttigen. Niet veel later kwamen de chauffeurs zich ook melden en werden de routes verdeeld. Tegen negenen gingen de eerste kliko’s omhoog, overigens onder heerlijke weersomstandigheden, en was het spel op de wagen. Rond elf uur kwamen beide auto’s samen bij Willem de Weerdt en kregen we weer een bakje koffie aangeboden, waarvoor onze hartelijke dank. De vervolgroutes werden besproken en zo werd heel Spijk – althans in onze beleving – van het oud-papier afgeholpen. Tegen half 1 was het klaar en eerlijk gezegd was het werk prima te doen.

Is uw papier niet afgehaald? Dan horen wij dit graag om de route te checken en/of aan te passen. Heeft u anders vragen of opmerkingen? Neem contact op per email: oudpapier@vvpoolster.nl of spreek iemand van het bestuur hierover aan.

Er staan voor dit kalenderjaar nog 3 ophaaldata gepland, namelijk 28 september, 9 november en 21 december.
Spoedig zullen we met de personen die zich hebben aangemeld contact zoeken om deze data, en voor de woensdagavonden in 2025, met vrijwilligers te plannen.