KOM VOLLEYBALLEN BIJ VV POOLSTER!

Ben je op zoek naar een gezellige sportvereniging en vind je volleyballen leuk, meld je dan aan bij de volleybalavond van Poolster.

Bekijk hier de actuele stand van de competitie!

De combinatie van sportiviteit en gezelligheid staan voorop bij onze volleybalavonden in de sporthal te Spijk. Wij volleyballen elke woensdagavond. Uiteraard wordt er fanatiek gevolleybald en spelen we ons spelletje van half 9 tot 10 uur. Na afloop drinken we vaak nog even wat en is er tijd voor ontspanning. Dit regelen de leden onderling met een “pot” en is natuurlijk niet verplicht. De wedstrijdspelers beginnen een half uur eerder met oefeningen en training.

Wij hebben een recreatief team en als er weer plek (max 7) is in het wedstrijdteam en je hebt het spelsysteem goed onder controle, dan kan je door naar het wedstrijd team. Wij zijn aangesloten bij de Noordelijke Volleybal Competitie (NVC) en spelen 12 tot 14 wedstrijden per jaar.

Onze wedstrijdkledingsponsor is www.schitterendwonen.nl

Er is nu alleen een volwassenen team dat bestaat uit dames en heren in de leeftijd van 21 tot en met 70 jaar. Als er voldoende belangstelling is voor een jeugdteam, dan gaan we deze ook opstarten.

Iedere laatste vrijdag van de maand van september tot en met april is er een toernooi in sporthal “De Ringen”. Hier doen wij altijd aan mee. In de toekomst willen we ook zelf toernooien organiseren, zoals we al jaren, tijdens de feestweek van Spijk doen voor alle inwoners.

Als lid van de volleybalclub ben je ook onderdeel en lid van Poolster. Een leuke club met een belangrijke functie in de dorpen Spijk/Bierum en omgeving.

Wil je meer weten, kom langs om een keer te doen! Stuur een mail naar volleybal@vvpoolster.nl

Het seizoen is van 1 juli tot en met 30 juni en de kosten zijn €125,00-

Eerste keer meedoen is gratis en vrijblijvend!

Team Volleybalvereniging Poolster