Alvorens u in te schrijven dient u zich het volgende te realiseren: indien u in de laatste 5 jaren lid bent geweest van een andere voetbalvereniging treedt de overschrijvingsprocedure in werking.

1 Step 1
Vrijwilligerswerk
Om de vereniging goed te kunnen laten functioneren, zijn wij voortdurend op zoek naar vrijwilligers. Daarom doen wij niet alleen een beroep op de senioren, maar ook op de ouders van de jeugdleden.
Betaling
V.V. Poolster biedt de mogelijkheid uit betaling via automatische incasso of per factuur. Indien u kiest voor automatische incasso, dan ontvangt u direct na aanmelding een mail met bijlage. Deze dient direct te worden ingevuld en ingeleverd worden op één van de aangegeven manieren.
Methode betaling
Beëindiging lidmaatschap
Opzegging van het lidmaatschap kan slechts geschieden tegen het einde van het verenigingsjaar en met inachtneming van 4 weken opzegtermijn. Opzegging moet dus vóór 2 juni binnen zijn.
Het formulier is naar waarheid ingevuld
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right