Sponsoring van V.V. Poolster, hetgeen in bijna 90 jaar een goede naam heeft opgebouwd, kan voor u veel betekenen. De senioren- en jeugdelftallen hebben in het noorden van Nederland van zich doen spreken door niet alleen prestaties te leveren , maar door zich ook sportief te gedragen.

Sponsoring, waarbij de naam van de sponsor op welke wijze dan ook door leden en vrijwilligers wordt uitgedragen, zal bijdragen tot naamsbekendheid van de sponsor.

Wij zijn uw steun waard.

A. Sponsoring: Reclamebord
Het plaatsen van een reclamebord rond het hoofdveld (kosten bord voor rekening sponsor).
Tarieven sponsoring reclamebord: € 100,- per jaar (excl. kosten aanschaf bord en kosten drukwerk bord.
Voor de sponsoring d.m.v. een reclamebord geldt in principe een contractduur van drie jaar.

B. Sponsoring: Adverteren op de website www.vvpoolster.nl
Een advertentie op de site met logo en link naar de eigen site.
Tarieven sponsoring advertentie op website: € 100,- per jaar voor een advertentie op de site met logo en link naar de eigen site.
Voor de sponsoring op de site geldt in principe een contractduur van drie jaar.

C. Sponsoring: Wedstrijdbal
Het schenken van een wedstrijdbal voorafgaand aan een thuiswedstrijd van het 1e elftal. Wanneer u dit op prijs stelt wordt u uitgenodigd bij de vereniging voor het aanbieden van de bal.
Tarieven  sponsoring wedstrijdbal: Het tarief voor het beschikbaar stellen van een wedstrijdbal bedraagt € 100,-
Voor de sponsoring d.m.v. een wedstrijdbal geldt geen contractduur.

D. Sponsoring: Beeldsponsoring
Door middel van een logo of advertentie van uw bedrijf zichtbaar op drie schermen in de kantine, bestuurskamer en in de spelershal.
Tarieven sponsoring beeldsponsoring: Dit bedraagt €100,- per jaar.
Voor de sponsoring d.m.v. van advertentie en of logo op de schermen geldt een contractduur van 3 jaar.

E. Sponsorpakket
Combinatie van drie bovengenoemde sponsormogelijkheden.
Tarieven sponsorpakket: € 225,- per jaar.
De contractduur van het sponsorpakket is drie jaar.

F. Sponsorpakket extra
Kiest u voor de alle vier de mogelijkheden dan betaalt u tijdelijk  € 275,-

Bij interesse kunt u contact opnemen met onze sponsorcommissie:

Klaas Kooistra

e-mail: sponsorcommissie@vvpoolster.nl