Juweeltjes uit het archief

In het kader van het 90-jarig jubileum en de realisatie van ons nieuwe onderkomen mocht het bestuur uit handen van erelid Jan van der Ploeg een aantal oude spelerskaarten ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank!

Graag willen we deze juweeltjes uit het Poolster verleden ook met u delen. In deze digitale tijd is het een stuk gemakkelijker om u via deze site mee te nemen in de geschiedenis. Mannen van het eerste uur passeren hieronder de revue, herkent u ze nog?

Deze spelerspassen van de KNVB hopen we nog een passende plaats te geven in ons gebouw. Over de vorm denken we nog na.
Opvallend is natuurlijk dat we toen nog de KNVB Afdeling Groningen hadden, dat later opgegaan is in KNVB district Noord. Het KNVB Relatienummer bestond ook nog niet. De kaart was enkel geldig met een stempel van de KNVB, aangebracht op deels de kaart en deels de pasfoto.

We plaatsen dit uiteraard met de beste intenties. Mocht u onverhoopt bezwaar hebben tegen publicatie, neemt u dan contact op met de vereniging.