Vooruitblik zaterdag 21 april

Met de intrede van zomers weer in april komt ook het slot van de competitie voor onze vereniging in beeld. Veel van onze teams strijden nog om een plek in de bovenste regionen. Vier van onze teams spelen op zaterdag 21 april een thuiswedstrijd op ons eigen sportpark Oldencate.
JO13-1 mag om 9.00 uur het spreekwoordelijke spits afbijten met een wedstrijd tegen Eenrum JO13-1. Het team van leiders Henk Koerts en Niels Smit doet het goed in de voorjaarsklasse met een gedeelde koppositie als gevolg. Na JO13-1 komen de dames van MO17-1 in actie tegen Helpman MO17-2. Ook de meiden van leiders Kor en Nico doen het goed en hebben in de voorjaarscompetitie inmiddels twee keer weten te winnen.

In de middag komen zowel Poolster 1 als Poolster 2 in actie tegen GEO uit Garmerwolde. Poolster 2 speelt om 12.30 uur en zal gebrand zijn om de wedstrijd in winst om te zetten om aansluiting te houden met koploper NEC Delfzijl. De achterstand is momenteel vijf punten. Poolster heeft echter twee wedstrijden minder gespeeld. Op het moment van schrijven komt het tweede vanavond ook nog in actie tegen Holwierde 2.
Poolster 1 speelt om 14.30 uur tegen de gasten uit Garmerwolde en zal de nare smaak overgehouden aan het verlies tegen SJS willen wegspoelen. Tevens is een resultaat vereist om aansluiting te houden op koploper Holwierde.

Namens de vereniging heten wij u weer van harte welkom om getuige te zijn van één of meerdere wedstrijden. Een sportief weekeinde gewenst!