De Groot voelt zich thuis bij Poolster

Trainer Jeroen de Groot heeft vandaag zijn contract bij voetbalvereniging Poolster met een jaar verlengd. De Groot voelt zich nog altijd erg thuis bij de club waar hij zelf ook altijd heeft gevoetbald. Het was voor de jonge trainer geen moeilijk keuze: “De chemie tussen de groep en mij is er nog altijd. Ik zie nog altijd een stijgende lijn in de ontwikkeling van de spelers en dat geeft mij energie om door te gaan”. Het bestuur van de club is ook erg blij dat de jonge oefenmeester nog een jaar verbonden is aan de voetbalclub. “We zien een zéér enthousiaste en gedreven trainer op het veld staan”, aldus Hendrik Moesker, voorzitter van de Spiekster voetbalclub.

Op de foto trainer Jeroen de Groot met voorzitter Hendrik Moesker en penningmeester Sander Dijkman.