UPDATE : Opening gebouw v.v. Poolster

De voorbereidingen voor de feestelijke opening van het gebouw en de zaterdag met activiteiten zijn uiteraard gaande. Vanuit onze leden is het signaal gekomen dat men ook graag de openingshandeling wil bijwonen. We luisteren graag naar uw input en hebben daarom gemeend de tijden voor de vrijdag aan te passen. Het programma ziet er voor 17 november nu als volgt uit:

18.00 - 18.30 uur : inloop genodigden
18.30 - 18.40 uur : welkomstwoord voorzitter v.v. Poolster
18.40 - 19.30 uur : rondkijken in het nieuwe gebouw en film over sloop en nieuwbouw tonen
19.15 - 19.30 uur : inloop inwoners Spijk eo. en geinteresseerden
19.30 - 19.40 uur : openingswoord voorzitter v.v. Poolster
19.40 - 19.45 uur : openingshandeling
19.45 - 20.45 uur : rondkijken in het nieuwe gebouw en film over sloop en nieuwbouw tonen

Voor de zaterdag spelen al onze senioren een thuiswedstrijd. Voor de kinderen hebben we poffertjes schminken en tattoos alsook de uitreiking van de kleurwedstrijd.
Na de wedstrijden zijn broodjes hamburger, broodjes rookworst en saté verkrijgbaar en houden we een verloting. In de avond start de muziek met een DJ en sluiten we gezellig af.

We zien u graag op vrijdag of zaterdag! U bent van harte welkom.

PS ; zaterdag is de laatste dag dat de gele consumptiemunten kunnen worden ingeleverd. Daarna wordt geen gebruik meer gemaakt van de munten.