23 juni: Een terugblik

Zaterdag 23 juni j.l. werd het 85-jarig bestaan van de vereniging gevierd met o.a. een clubdag voor de jeugd, een mixtoernooi voor leden en oud-leden en de jubileumwedstrijd tussen oud- Poolster en oud-Holwierde. Deze geweldige dag werd afgesloten met een knalfeest! Tevens werd afscheid genomen van onze stoppende vrijwilligers en vond de trekking van de loten van de huis aan huis verloting plaats.  Als organisatie en bestuur mogen wij terugkijken op een zeer geslaagde dag.  Door de hulp van vele vrijwilligers werd de dag een groot succes. De jeugdcommissie en toernooicommissie wisten een leuk programma voor de jongere jeugd in elkaar te zetten. Deze werd afgesloten met de traditionele penaltybokaal.

In de middag werd het mixtoernooi georganiseerd. Door veel aanmeldingen van oud-leden was het voor veel mensen een weerzien met oud-bekenden. Na afsluiting van het mixtoernooi ging de barbecue los en kon er bijgepraat worden.
Hoogtepunt van de dag was de wedstrijd tussen oud-Poolster en oud-Holwierde. De helden van weleer mochten tijdens deze wedstrijd hun kunsten nog eenmaal laten zien. De wedstrijd werd door Holwierde in hun voordeel beslist met een 0-2 uitslag.*
Na de wedstrijd was het onder begeleiding van feestband  Cheerz en DJ Julian nog lang gezellig!

Middels deze weg willen wij iedereen bedanken voor het afgelopen seizoen en wensen wij een fijne vakantie!

*Foto's dankzij Twan Hoven