Aankondiging Cursus op maat KNVB

Op vrijdag 8 mei start een grote groep van onze vrijwilligers met een ‘Cursus op maat’ georganiseerd door de KNVB.

Wij zijn met onze jeugdafdeling een nieuw beleid en een nieuwe weg  ingeslagen en willen als vereniging  onze spelers graag het optimale bieden. Trainers en leiders proberen hier wekelijks hun steentje aan bij te dragen en offeren veel van hun vrije tijd op.

Om onze kennis binnen de jeugdafdeling verder te vergroten en uit te breiden, starten wij met een groep van 19 mensen aan de cursus op maat. Een docent van de KNVB zal persoonlijk eerst met iedereen een gesprek hebben. Vervolgens zullen er 3 of 4 bijeenkomsten volgen waarin we onze kennis over voetbal vergroten en allerlei persoonlijke tips meekrijgen voor in de toekomst!

Hieronder de deelnemerslijst:

1. Peter Westerhuis