Aanscherping Coronamaatregelen

Vanwege de aanscherping van de Coronamaatregelen, willen we graag het volgende met u delen:
Iedereen vanaf 18 jaar en ouder moet in het bezit zijn van een QR-code, een negatieve testbewijs of een herstelbewijs, indien zij gebruik maken van de (binnen)ruimtes van sportpark Oldencate. Denk hierbij aan: kleedkamer, toilet, bestuurskamer kantine én terras.
Mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers geldt een uitzondering! Zij hoeven geen bewijs te hebben. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders en vrijwilligers. Dit geldt echter niet voor ouders die meerijden naar uitwedstrijden, zij moeten wel in het bezit zijn van één van bovengenoemde bewijzen om binnenlocaties te bezoeken.
Het bestuur van V.V. Poolster verwacht dat een ieder die het sportpark bezoekt, de Coronaregels kent en hiernaar handelt.