Activiteiten

De activiteitencommissie is het afgelopen half jaar zeer actief geweest in het organiseren van allerlei zaken voor jeugd en volwassenen. Graag willen we u informeren over een aantal activiteiten die op stapel staan.

Noten schieten

Op 6 april (paasmaandag) zijn we voornemens om voor het eerst "Neut'n schait'n" te organiseren. Dit zal dan vanaf ca. 15.00 uur zijn en is een activiteit waar het hele gezin aan deel kan nemen. Echter, het is belangrijk om te weten of hiervoor animo is. Daarom dient u zich op te geven via info@vvpoolster.net of bij Ria van Kooten van de activiteitencommissie. De inleg bedraagt € 2,- p.p. en er zijn een aantal prijsjes beschikbaar. Indien er onvoldoende belangstelling voor is, zullen we deze activiteit niet door laten gaan.

Vrijwilligersavond

De commissie wil dit jaar een andere opzet van de vrijwilligersavond. Het is daarmee bezig en hoopt daarover komende week definitief uitsluitsel over te geven. De datum van de avond is al een paar keer voorwaardelijk gecommuniceerd maar het lijkt erop dat de vrijwilligersavond op vrijdag 1 mei zal plaatsvinden.

Bingo avond

Nadat de eerste bingo-avond een succes was, hebben we gesteld deze avond in april nogmaals te gaan organiseren. Uiteraard hopen we op dezelfde, zo niet meer deelname en een leuke avond. De tweede bingo-avond staat gepland voor vrijdag 10 april as. De opzet zal vergelijkbaar zijn aan de eerste avond, dus worden er boekjes a € 5,- verkocht waarin 5 loten zitten waarmee we 5 ronden kunnen spelen (voor elke ronde een lot). Het staat u natuurlijk vrij meerdere boekjes te kopen indien u met meerdere loten per ronde wilt spelen. Ook nu zullen er voldoende prijzen aanwezig zijn, waar de winnaars een prijs naar keuze kunnen selecteren. Deelname ook dit keer vanaf 12 jaar.

Overigens, indien we een geschikte dag kunnen vinden zullen we dit seizoen ook nog eens een echte kinder-bingo gaan organiseren. Dit is mede afhankelijk van beschikbare dagen en invulling van vrije zaterdagen / laatste zaterdagen van het seizoen met bijvoorbeeld toernooien. We schatten in dat een eventuele bingo voor de jongere jeugd medio juni mogelijk gehouden wordt.

Zodra er meer bekend is zullen we u natuurlijk zo spoedig mogelijk verder informeren.

Verkoop huis-aan-huis loten

De verkoop van de huis-aan-huis loten voor onze jaarlijkse verloting heeft plaatsgevonden. We bedanken alle vrijwilligers voor de verkoop en indien u onze vereniging heeft gesteund met aankoop van één of meerdere loten willen we u ook dank zeggen. Heeft u nog geen loten, wilt u op uw werk nog wel proberen om wat loten voor uw club te verkopen? Er zijn nog een aantal boekjes beschikbaar in de kantine. Vraag er naar bij de barmedewerkers. Trekking vindt plaats op 28 maart in de kantine, na de thuiswedstrijd van Poolster 1.