B-ers met de bus naar Marrum

Zaterdag 9 mei a.s. spelen onze B-junioren de halve finale om de beker in en tegen Marrum. Gezien de behoorlijke reis en het bijzondere van deze wedstrijd is besloten om met een bus af te reizen naar Friesland. De B-junioren zullen zelf afreizen met de bus alsmede heeft de directe familie van de jongens ook de kans om mee te gaan.
Echter zullen er naar alle waarschijnlijkheid nog enkele plaatsen onbezet blijven. Voor u als toeschouwer, fan of geïnteresseerde is het daarom mogelijk om ook met de bus naar Marrum af te reizen. Hiervoor geldt echter dat het aantal plaatsen beperkt is.

In de kantine zal daarom een formulier komen te hangen waarop u zich op kunt geven. Wilt u graag mee? Wees er dan snel bij. Want 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt.' De kosten die de busreis met zich meebrengt zijn €10,- p.p

De bus zal vertrekken om 9.45 uur vanaf de parkeerplaats te Oldencate. De B-ers zullen om 12.30 uur de wedstrijd spelen en naar alle verwachting zullen wij rond 17.00 uur weer aankomen in Spijk. Mochten er penalty's genomen moeten worden dan zal dit iets later zijn.

Graag hopen wij op uw support!