B-ers vermaken zich bij de FC

De spelers van Poolster B1 en B2 konden zich enige tijd geleden opgeven voor een uitje naar de wedstrijd FC Groningen - Go Ahead Eagles. Afgelopen zaterdagavond was het zover, in Euroborg zaten 20 spelers en chauffeurs en zagen FC Groningen met 2-0 winnen. De goals waren prachtig, het spel redelijk. Vooral de nieuwe aanwinst Simon Tibbling bleek echt een fantastische speler ; zeer balvast, altijd aanspeelbaar en steeds vooruit denkend. Ook Mahi maakte indruk met zijn invalbeurt door, vlak voor ons, de ene na de andere schaar eruit te gooien. Tjaronn Chery werd verkozen tot Man of the Match maar dat was in onze ogen niet terecht. Er was maar één speler die een hoger niveau had dan de rest en zijn naam werd ook niet voor niets minutenlang gescandeerd : Simon Tibbling.  De B-ers hebben genoten van de avond, spel en patat ging er goed in !  Voor herhaling vatbaar. Chauffeurs bedankt !

FCG-GAE1 FCG-GAE2 FCG-GAE3 FCG-GAE4 FCG-GAE5