Beeldsponsoring

Sinds afgelopen zaterdag kun u op onze TV's in de kantine, hal en de bestuurskamer  de beeldsponsoren bewonderen. Ieder bedrijf of organisatie die onze vereniging een warm hart toedraagt, heeft de mogelijkheid om d.m.v. plaatsing van bijvoorbeeld het bedrijfslogo met tekst de aandacht te vestigen op de eigen organisatie.

Wordt u beeldsponsor dan wordt elke zaterdag uw organisatie gepresenteerd door middel van dia's die uitmaken van onze ClubTV. Aangezien wij ook bijvoorbeeld het wedstrijdprogramma en de uitslagen op de ClubTV laten draaien, trekt dit veel aandacht van de aanwezigen. De input die u als beeldsponsor aanlevert zal deel uitmaken van de presentatie op de beeldschermen. Hetgeen u veel positieve reclame oplevert als bedrijf.

Enkele bedrijven hebben zich reeds aangemeld als beeldsponsor:

Bij interesse kunt u contact opnemen met onze sponsorcommissie:

Klaas Kooistra
e-mail: sponsorcommissie@vvpoolster.net